AKTIVITETER

Vi söker någon eller några i Katrineholm som önskar ta tag i Schyst och arrangera det i kretsens regi! Se nedan.

Hej

Mitt namn är Dena och jag jobbar på Naturskyddsföreningen rikskansli i Stockholm, jag driver Schysst som är en verksamhet i syfte att engagera mer och fler till föreningen.
Vi har fått en möjlighet att starta schysst på fler orter runtom i Sverige under år 2019. Denna gång finns ett önskemål om att jobba gentemot asylsökanden som är 18 år och uppåt ibland annat Katrineholm.

Vi ser goda möjligheter i Katrineholm och skulle vilja veta om det finns ett intresse hos er i kretsstyrelsen?
Jag kommer gärna och berättar mer för er i detalj.

Naturskyddsföreningens årsmöte 2019 Referat

MAR
Studiebesök solcellsparken Katrineholm
Offentlig · Värd: Naturskyddsföreningen Dalarna och Naturskyddsföreningen Mora

Fredag 22 mars 2019 kl. 11:45–15:15 UTC+01

Energikullen, SE-641 96 Katrineholm, Sverige

Information

Kom med och titta på solcellsanläggningar i olika former, små vindkraftverk, elbilar, växthus och handla i solbutiken.

11.45-12.45 Veg. lunch
12.45-15.15 Föreläsning och rundvandring

Intresserade från Katrineholmskretsen kontakta Bo Karlsson för prisuppgift och upplysningar om evenemanget.

Anmälan senast 5 mars via http://alturl.com/bdx38
Subventionerat pris 150 kr inkl lunch. Betalning sker via swish 123 159 74 18 eller bankgiro 5324-5726 till Naturskyddsföreningen Dalarna.

Var med i vår klimatgrupp! Diskutera klimatfrågor med andra klimatintresserade – träffar en gång i månaden.

Göran Svenningson 0709943152 Lotta Wistrand 0731610556

Upplysningar

Bo Karlsson

Info.  Tel:  0150-39197   Mob:  070-447 81 53

ALLA MEDLEMMAR

OBS! Se nedan. När du registrerat dej kommer du att i framtiden få tillgång till SNF Katrineholm (vår förening) styrelseprotokoll, remisser

Remissvar och övriga dokument som rör vår förening och bara vi har tillgång till.

REGISTRERA DEJ……………….

NATURKONTAKT

Registrera dig på Naturkontakt!

För att kunna använda Naturkontakt måste du vara medlem i Naturskyddsföreningen. Ange ditt medlemsnummer och ditt personnummer (10 siffror) i rutorna nedan. Du hittar ditt medlemsnummer på baksidan av tidningen Sveriges Natur. Du kan också få reda på ditt medlemsnummer genom att kontakta medlemsregistret, medlem@naturskyddsforeningen.se.

Du behöver bara medlemsnumret vid första besöket – för att registrera ditt användarkonto nedan. När du väl registrerat ditt konto loggar du in på förstasidan med det användarnamn du själv valt.

Om du har problem med din inloggning kan du felsöka genom att läsa om vanliga frågor och svar på den här sidan.