AKTIVITETER

Kretsårsmöte
Kl 19.00
Studiefrämjandet

Program för våren/sommaren 2018. Ett nytt program för våren och sommaren kommer ut i januari. Har Du några förslag till aktiviteter som tex utflykter, föredrag eller studiecirklar, är Du välkommen att höra av Dej till någon av styrelsens ledamöterna

Upplysningar

Bo Karlsson

Info.  Tel:  0150-39197   Mob:  070-447 81 53

ALLA MEDLEMMAR

OBS! Se nedan. När du registrerat dej kommer du att i framtiden få tillgång till SNF Katrineholm (vår förening) styrelseprotokoll, remisser

Remissvar och övriga dokument som rör vår förening och bara vi har tillgång till.

REGISTRERA DEJ……………….

NATURKONTAKT

Registrera dig på Naturkontakt!

För att kunna använda Naturkontakt måste du vara medlem i Naturskyddsföreningen. Ange ditt medlemsnummer och ditt personnummer (10 siffror) i rutorna nedan. Du hittar ditt medlemsnummer på baksidan av tidningen Sveriges Natur. Du kan också få reda på ditt medlemsnummer genom att kontakta medlemsregistret, medlem@naturskyddsforeningen.se.

Du behöver bara medlemsnumret vid första besöket – för att registrera ditt användarkonto nedan. När du väl registrerat ditt konto loggar du in på förstasidan med det användarnamn du själv valt.

Om du har problem med din inloggning kan du felsöka genom att läsa om vanliga frågor och svar på den här sidan.