AKTIVITETER

Registrera dig på Naturkontakt!

För att kunna använda Naturkontakt måste du vara medlem i Naturskyddsföreningen (bli medlem här). Ange ditt medlemsnummer och ditt personnummer (10 siffror) i rutorna nedan. Du hittar ditt medlemsnummer på baksidan av tidningen Sveriges Natur. Du kan också få reda på ditt medlemsnummer genom att kontakta medlemsregistret, medlem@naturskyddsforeningen.se.

Du behöver bara medlemsnumret vid första besöket – för att registrera ditt användarkonto på naturkontakt. När du väl registrerat ditt konto loggar du in på förstasidan med det användarnamn du själv valt.

När du registrerat dig kommer du att i framtiden få tillgång till SNF Katrineholm (vår förening) filarkiv med remissvar och övriga dokument som rör vår förening och bara vi har tillgång till.

Om du har problem med din inloggning kan du felsöka genom att läsa om vanliga frågor och svar på den här sidan.